travel-spoilers.reismee.nl

Schijn

Niet alles is wat het lijkt. Niet alles is wat je hoopt.

Ik probeer er positief naar te blijven kijken. Ik probeer leuke foto’s en snapchats te posten om niet alleen de wereld, maar ook mezelf soms voor de gek te houden. Omdat ik niet wil opgeven. Omdat ik wil dat ik het leuk heb. Ik moet het leuk hebben. Drie weken zijn zo om en dan kan ik niet meer terug. ‘Dus maak er nou maar het beste van.’ Zeg ik continu in mezelf.

Maar toch is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan. En in Nederland zou ik het makkelijk los kunnen laten, omdat het Nederland is. Maar Taiping is aan de andere kant van de wereld. Waar ik niet kan zeggen ‘oh, ik kom later wel een keertje terug.’

Een diepe zucht is hoe ik mijn gevoel nu het beste kan omschrijven.

Ik moet mijn eigen geluk en genot gaan vinden hier. Alles daarom omheen vergeten en loslaten nu. Gebruik maken van deze dag vrij die ik heb genomen.

Grappig, hoe ik voordat ik vertrok tegen iedereen zei hoe weinig 3 weken was. En hoe het nu voelt alsof ik hier al maanden vastzit. Terwijl de eerste week super leuk en interessant was.

Grappig, hoe 3 slechte dagen je kijk op dingen zo kan doen omkeren.

Mama

Hoi schat,
Ons koude kikkerlandje is vandaag op zijn best. Een ijskoude wind houdt ons in zijn greep. Een koolmeesje en een roodborstje komen even langs om wat te snoepen van de pindakaas speciaal voor vogels. Zij trotseren de kou en trekken weer verder. De natuur zit wonderlijk in elkaar. Er hangt weer een koolmeesje aan het vogelhuisje; een trekpleister. Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen 🎶 🎶
Ik heb mezelf warm aangekleed want ook ik ga de kou zometeen trotseren.
🌬
En jou wens ik een hele fijne dag toe, lieve schat. Jij bepaalt.
Alle liefs xxxxxx

Ochtend Panda

Hey Mvr, Melksnor,
Hoe hard ik ook probeer je te begrijpen het zal me nooit lukken, jij bent zo veel anders dan ik maar dat bewonder ik zo erg. Ondanks dat ik je nooit volledig zal begrijpen blijf ik wel voor altijd luisteren(lezen) naar jou. Ik ben er altijd voor je en dat weet je. Ik weet dat jij hier iets moois uit kan halen (uit deze 3 weken). Ik weet dat jij er door heen komt. Ik weet dat jij een sterke vrouw bent die dit aan kan en er alleen maar wijzer van word en nog veel meer. Ik weet ook (ik blijf het zeggen) dat ik zo mega trots op jou ben, op wat je doet en wie je bent! Ik weet niet wat ik verder kan zeggen, ik zou willen dat ik iets voor je kan doen (zoals altijd heb ik die struggles). Ik kan niet meer doen dan je verhalen lezen en er voor je zijn als je me nodig hebt om te luisteren of om te praten, en dat probeer ik!
Jij bent mijn aller beste vrienden,
Jij bent mijn meisje!
Ik hou zielsveel van je❤

Tot snel 💋💘